stewardesse blue.

Zara trousers, Costummade top, vintage jacket and Acne shoes.

Forleden var jeg forbi Zara og fandt mine  elskede brune bukser – bare i mørkeblå. Jeg har stort set levet i de brune, så købte disse til lidt forandring. Jakken, som er en gammel stewardessejakke, fandt jeg på loppemarked i vinters. God fredag aften alle sammen!

I stopped by Zara the other day and found my beloved highwaisted brown trousers – in blue! I found the old stewardessejacket at a fleamarket, earlier this year and almost forgot about it. Now I love it. Have a great Friday night!

xoxo, Emilie

16 responses to “stewardesse blue.

  1. Wow! Hvor ser du godt ud. Virkelig lækkert outfit! 🙂

  2. De er virkelig lækre i den mørkeblå farve 🙂
    Hvor meget måtte du give for bukserne fra Zara?

  3. Hvor er det bare nogle fine bukser! Præcis sådan nogle jeg leder efter. Jeg bor bare langt fra en Zara butik – snøft!

  4. Hvad hedder modellen? de sidder ganske fint:)
    //julie

  5. Hvor høje er dine Acne sko? Jeg overvejer nemlig, at købe dem. Dog ikke, hvis de er for høje (-:

  6. Hej Emilie,

    Lidt of topic, men jeg synes du har så smukt hår. Hvad gør du ved det? Får du det farvet, og hvis ja, hvorhenne?

    Mange hilsner Caroline

  7. Mie: jeg måler senere i dag 🙂
    Mange tak Caroline, det er dejligt at få af vide! Gør egentlig ikke noget specielt ved det. Glatter eller krøller det aldrig da jeg tror det er den sikre vej til ødelagt hår. Vasker det med Redkens Fresh Curls, som jeg elsker. Bruger saltvandsspray en gang i mellem og sværger til Osis Dust It, som er en smule pulver man drysser lige omkring skildningen – det får det til at sidde 🙂 Verdens bedste frisør Elias fra salon Dacapo i Badstuestræde i Kbh K, giver mig lidt lyse striber og klipper ca hver 3-4 måned. Han kan VARMT anbefales! Håber det var et ok svar 🙂
    -Emilie

  8. Jeg kan desværre ikke se hvad modellen hedder, men de kostede vist 459,-.
    -Emilie

  9. Tusind tak for dit svar, Emilie 🙂 Kunne ihvertfald bruges!

  10. Shit hvor har du lækkert hår 🙂

  11. Rigtig fedt outfit – og i det hele taget en super lækker blog, som jeg er fast læser af 🙂

    Er blevet forelsket i dine sko, så bliver lige nød til at hører hvor de er købt henne, og til hvor meget?

    Smut meget gerne forbi min blog.
    http://www.sophy-lou.blogspot.com/

  12. Det er sørme dejligt at høre Sophie. Mine sko er købt i Acne butikken i Kbh til omkring 2500,-
    -Emilie

  13. SÅ fede bukser 😀
    ved du tilfældigvis om bukserne kan købes online? og hvilken størrelse har du? 🙂 tænker nemlig jeg er ca samme størrelse..

  14. Så vidt jeg ved kan man ikke købe Zara online overhovedet desværre. Men jeg er i hvert fald en str small hvis du alligevel finder ud af noget.
    -Emilie

  15. Hej Emilie!

    Din top er vildt fin. Er den hvid eller lys ferskenfarvet, det er nemlig lidt svært at se på billedet 😉

    Iøvrigt en smaddergod blog!

Leave a comment