all that glitters

Mig, nu uden ansigt. Har endelig taget min Diane von Fürstenberg t-shirt i brug, som jeg ellers har haft lidt af et love hate relationship til. Bestilte den ud fra et billede jeg så af den og må indrømme jeg blev en smule skuffet over den in real life. Men nu gav jeg den en chance og kan egentlig meget godt lide den når bare den bliver lidt neddresset. Ellers har jeg Stella McCartney jeans på, Mentor boots (igen), FTC-cardigan og Wang-taske.

Me without face – was looking way too goofy for you to see. Wearing a really glittery Diane von Fürstenberg tee I can’t figure out if I love or hate. It has a small pocket on the front, which I kinda like, because it makes all the glitter a bit more down to earth. Other than that I’m wearing my all time favourite Stella McCartney jeans, Mentor boots, FTC cardigan and Wang-bag.

6 responses to “all that glitters

  1. Jeg synes det er en virkelig cool sammensætning, når den ellers så fine bluse nedtones lidt med rå støvler, wang taske og grå jeans!

  2. jeg synes det er et super lækkert outfitt! og jeg er vild med dine støvler.. jeg havde selv planlagt at købe dem men jeg har ikke råd lige fortiden, men de er super fede!(: Jeg er også vild med din bluse (:
    mvh cecilie fra redlips.

  3. Super fint outfit 🙂

    De rigtig cool de støvler…

  4. tusind tak alle sammen, dejligt at høre – især når nu jeg var lidt i tvivl om blusen 🙂

  5. Hvor har du købt din cardi?

Leave a comment