Oh Land – White Winter Hymnal (Fleet Foxes Cover)

Nanna Øland og hendes fremtidsintrument i en fin kombi med Fleet Foxes’s “White Winter Hymnal”. Hun er sgu sej – og rygtet om hendes optræden på Roskildes første musikdag må bestemt gerne være sandt. Roskilde bekræft!

4 responses to “Oh Land – White Winter Hymnal (Fleet Foxes Cover)

  1. Mhh, jeg elsker den. Den er fantastisk!!
    Jeg har også reblogget den på min egen blog, åh hvor jeg elsker din blog Mille!
    Men det har jeg vidst sagt mange gange efterhånden 🙂

    /Cecilie
    cecilieismyname.blogspot.com

  2. hun har da selv sagt på twitter at det er bekræftet (:

  3. Ja det ved jeg 🙂 Men det er set før og så endte det alligevel ikke sådan.. De eneste der kan gøre det 100% sikkert er Roskilde selv. Men det ville nu også undre mig hvis det ikke skete!

  4. Hun er så sej!!
    Elsker hendes musik håber hun kommer tror hun være fantastisk på scenen 🙂

    /Rikke
    http://modekolibrien.dk

Leave a Reply

