en ræv?

Der er ingen tvivl om at jeg skal et smut i Opening Ceremony, når jeg kommer til NY. Især vil jeg gerne se nærmere på deres rævekjoler som Kristine fra BeStunned skrev om for et stykke tid siden. Både den korte og lange vil være fine med en oversize ruskindsskjorte og et par grove støvler.

6 responses to “en ræv?

  1. Ved første indtryk tænkte jeg “Whaaat?”, men ved et ekstra øjekast er der noget fedt ved den.
    /C
    http://walk22.blogspot.com/

  2. Hej, synes du har en rigtig fin blog, men ville virkelig ønske at du lagde flere outfit-billeder ud, da du ligner en der nok er velklædt, så det er vi nok mange der gerne vil se mere til:D

  3. He he, det var nu ikke ment som at give dig dårlig samvittighed, men det vil jeg (og sikkert også andre) se frem til 😉

  4. i adore the maxi dress!

Leave a Reply

