tik.tak.tik.tak.

Jeg har en fetish for ure. Det her Ole Mathiesen ur, som jeg fik i julegave, er i øjeblikket mit ynglings. Jeg elsker, at det er så klassisk, men at den store urskive alligevel gør det lidt maskulint – og dermed ikke for fint-klassisk.

5 responses to “tik.tak.tik.tak.

  1. uret er SÅ fint! kan godt forstå at du er glad for det!
    jeg er også vild med din ring, er den købt i paris-texas? jeg fandt den på udsalg derinde (hvis ellers at det er den ring), men den var desværre kun tilbage i store størrelser da jeg var forbi.. øv!

  2. Hvor er det dejligt du blogger igen Mille 🙂 Og så fint ur! Må man spørge hvad det har kostet? Håber snart vi ses!
    Knus Kristine

    • Jaa det ville være dejligt at ses snart! Håber i har haft en dejlig dejlig tur. Det fortjente i.
      Ved faktisk ikke hvad det kostede, da jeg fik det i julegave. Ikke overdrevet dyrt tror jeg 🙂 stort knus

  3. Mille, fantastisk smukt ur. Hvilke andre ure har du?

Leave a Reply

