Prag.

I går var jeg forbi genbrugsbutikken “PRAG genbrug” som ligger på Vesterbrogade 98. Jeg havde aldrig været der før og det var helt sikkert en succesoplevelse, at komme ind i så stor en genbrugsbutik, som alligevel er helt igennem overskuelig og lækker. Den kan jeg varmt anbefale. Jeg synes at jeg mangler varme trøjer i mit skab, så jeg købte en grøn strikket militær-sweater. Den bliver god udover en kjole og et par grove strømper!

2 responses to “Prag.

  1. Hvordan er prislejet? Det er forresten dejligt at have dig tilbage igen 🙂

Leave a Reply

