python.

Vi har lige modtaget en ekstra sending Stella McCartney silke/cashmere python-tørklæder i Rue Verte. Jeg tror jeg bliver nødt til at have et!

Jeg undskylder for stilheden det sidste stykke tid. Nu er jeg tilbage og jeg lover der kommer masser nye indlæg 🙂

3 responses to “python.

  1. orv, det er fint. hvad er prisen på sådan et – og hvor stort er det? jeg tænker på, om det er sådan et langt forholdsvist smalt et, eller mere kvadratisk?
    tak for en spændende blog,

    /julie

    • Tak Julie! Hvis du trykker på Rue Verte linket i teksten, kan du gå ind på bloggen og se flere billeder af det, så du får en fornemmelse af størrelsen. Jeg synes netop selv at det har en super størrelse. Det koster 3099,-.
      -Emilie

  2. lækkert du er tilbage – det er vi sikkert mange der er glade for!!!

Leave a Reply

