skirt.

H&M skirt 249,-

Jeg kan vældig godt lide mønstret og farverne på denne nederdel. Jeg tror jeg må forbi H&M i morgen og se den i virkeligheden.

3 responses to “skirt.

  1. Jeg fandt den da jeg var i Berlin for nogle dage siden 🙂 Blev dog meget skuffet over den.. Kvaliteten halter, og den var simpelthen bare ikke ligeså pæn som på billedet – i mine øjne. Øv.

    Sol

  2. Den er flot! Glæder mig til ”dagens” billeder fra dig! Din stil er meget inspirerende! 🙂

  3. Jeg blev også meget skuffet over den desværre.
    Jeg lover at der snart kommer mange flere “dagen” til 🙂
    -emilie

Leave a Reply

