ankle boot.

Asos suede ankle boot – 660 kr.

Jeg overvejer om denne ankelstøvle fra Asos – til en rimlig fair pris – burde flytte ind i mit skab? Jeg er vild med den chunky hæl. Den fås også i taupe.

8 responses to “ankle boot.

  1. Gør det! Den er klassisk men anderledes.

  2. KØB DEM!
    Wow hvor er de flotte

  3. Hej Mille ..
    Jeg var også en af dem som gik i fælden med disse støvler, så blot til din orientering vil jeg lige sige at de er ret små i størrelsen pga den ret spidse snude ..

  4. Trine Kærslund Bundsgaard

    Hej.

    Hvilken størrelse bruger du i sko? Jeg har nemlig købt netop denne støvle, og syntes desværre at den er lidt for høj til mig, så jeg vil gerne sælge den. Har kun prøvet dem en enkelt gang, og nu står de bare.

    Mvh. Trine.

  5. Trine Kærslund Bundsgaard

    Hej Emilie.
    Ligger desværre inde med en 38 – og som det også er blevet sagt er de en smule små i størrelsen.

Leave a Reply

