new in.

Jeg har fået købt mig en hat & en hue. Leopard huen fra Mühlbauer har jeg ventet på, siden jeg bestilte den i foråret og kan nu dårligt vente til at det begynder at blive koldt om ørerne, så den endelig kan komme på. Den brune hat fandt jeg forleden i H&M og måtte eje den.

I’ve bought myself 2 hats. I’ve been waiting for the leopard one from Mühlbauer since I ordered it in Spring and now I just can’t wait for it to get cold enough to wear it. The other one I found in H&M the other day and had to own it.

2 responses to “new in.

  1. Hva koster hatten fra Muhlbauer :D?

Leave a Reply

