sonia ss11

Sonia Rykiel t-shirt & shoes (ss11) – Vintage leather shorts.

Forleden var vi ude og købe Sonia Rykiel SS11 ind. Jeg var især vild med skoene og den stribede t-shirt.

4 responses to “sonia ss11

  1. Hej, jeg har et spørgsmål, som jeg håber du kan svare på 🙂 Jeg leder efter et angora tørklæde fra Stella Mccartney i nude. Jeg har set det på nettet, men vil så gerne røre ved det inden. Ved du om det er noget I har i Rue Verte? Jeg ved det også kan fåes som “rør”.
    Mange hilsner Julie

  2. Hvis det er det her du mener, så har vi det ja 🙂

  3. Det er det!!!!! Nu er min lykke gjort! 😉 Tak!

  4. Det er jeg glad for at høre! Men du må hellere skynde dig, for vi har ikke så mange tilbage. Evt ring ind i morgen og få et lagt tilside til dig 🙂

Leave a Reply

