fødselsdag i kirkens korshær.

Cos cardigan, Monki t-shirt, vintage trousers & Acne platforms.

I går da jeg var forbi Frelsens Hær i Lyngby, fandt jeg ud af at de denne uge har 20 års fødselsdag, hvilket betyder at der er halv pris på det i forvejen billige genbrugstøj. Jeg fik fyldt 2 poser til randen (150 kr!!), bl.a. disse ternede morfar-bukser. Den gule cardigan købte jeg i Cos for et par dage siden. Hvis I ikke har været forbi på det sidste, burde I tage et kig ind – de har fået mange fine nye ting.

One response to “fødselsdag i kirkens korshær.

  1. Elsker din lille fletning, den laver jeg også tit selv !!:)
    Kh Cecilie

Leave a Reply

