CALLA FW10

I’ve earlier declared my love for the brand Calla – and I’ll do it again. Former parisian model Calla Haynes has with her FW10-collection, made me want to own every single piece – just like she did with her SS10-collection. With her amazing talent for doing prints and lots of great experience from working for designers such as Alexander Wang, Nina Ricci and Jeremy Laing she just seems to get it right everytime.

4 responses to “CALLA FW10

  1. Super smukke kjoler, er især vild med dem på billede 4 &5! Håber du nyder sommeren og at vi snart ses 🙂

  2. Hej Emilie! 🙂

    Kan man finde det sølv vintagebælte du har i mange vintagebutikker? Det er nemlig ret fint. Min mor havde engang et, men det smed hun ud 😦

    Vh Rebekka

  3. Kristine: Jaa det håber jeg også, der går for lang tid imellem..Hils Julle – hende har jeg heller ikke set i lang tid 😦
    Rebekka: Jeg ser det en gang i mellem på loppemarkeder. Næste gang skal jeg nok købe det og sætte det på salgsbloggen – så hold øje 🙂
    -Emilie

  4. Neeej, hvor er du sød. Det vil jeg selvfølgelig holde øje med 🙂

Leave a Reply

