today.

MTWTFSS dress, vintage Mulberry bag, Acne platforms, vintage belt and Primark ruffle socks.

Jeg købte denne kjole i Weekday forleden og jeg elsker den allerede. Nem at dresse op og ned og perfekt til de varme dage.

I bought this dress in Weekday the other day and I love it. So easy to style and perfect for a hot day like today.

3 responses to “today.

  1. elsker din kjole…. så snygt:)

  2. Virkeligt lækkert outfit!

  3. Vidste jeg ville fortryde at jeg ikke kiggede i Weekday idag da jeg gik forbi. Kjolen er så lækker. Virkelig fin til dig.

Leave a Reply

