barcelona.

1: Vintage leather knit & Topshop sunglasses

2: Zara cashmere cardigan, vintage top, bag, jacket & trousers, Mentor boots.

4: Queens Wardrobe lace dress

Så er jeg tilbage efter en skøn Roskilde-uge. Frisk kan man ikke ligefrem sige at jeg er – en måneds detox ville nok være på sin plads, men allerede i morgen skal jeg afsted igen med mine piger. Denne gang er det Barcelona, rødvin og tapas vi skal til.

Hvis nogle af jer ligger inde med gode tips til steder der skal besøges, vil de blive modtaget med kyshånd!

4 responses to “barcelona.

  1. ser ud til du har haft a good time…:)

  2. Kan varmt anbefale Park Güell som Gaudí står bag! Virkelig lækker at traske rundt i, og hvis i går op på toppen kan i se ud over hele Barcelona!

  3. jeg elsker farverne i dit outfit 2!

    xx Cecilie
    http://www.redllips.blogspot.com

Leave a Reply

