rosseren.

I sidste sekund fik jeg skaffet mig en billet til Rosseren. Wuuhu, jeg er glad. Nu vil jeg skynde mig at få pakket festivalklunset sammen og smutte ned til mine ynglingspiger som har sat en fantastisk lejr op. Det bliver godt!

8 responses to “rosseren.

  1. Sikke nogle fede billeder!

    Jeg har lige et par spørgsmål til dig, som jeg håber du kan besvare 🙂

    1) Jeg har købt den Costummade top du har på, på d. 9/4 2010, som du tidligere skrev er din søsters. Jeg er rigtig glad for den, men har lidt problemer med at finde ud af, hvad jeg kan have på indenunder, da den er relativt gennemsigtig? Hvad gjorde du?

    2) Jeg har købt en vintage blazer over nettet. Den er rigtig fin – problemet er bare at den simpelthen lugter. En blanding af cigar og et gammelt hus :(. Har du nogen erfaringer, nu når du tit er på lopperen, omkring hvornår den lugt fjernes? (Jakken må ikke vaskes). Har overvejet at få den til rens, men jeg ville lige høre dig først!

    Vh Sara

  2. Hej Sara.

    Jeg har bare haft en tynd blonde-bh inden under, så har det fungeret fint for mig.
    Mht vintage-tøj som lugter, så er mit råd at smide det i fryseren i en dag eller to. Lyder underligt, men plejer at virke for mig 🙂
    Nogle gange står der i tøjet at det skal renses, men som regel kan du også godt vaske det som finvask i hånden.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor sart den er, men jeg vasker i hvert fald oftest mit i hånden, selvom der står rens i den.

    Håber du kan bruge mine råd 🙂

    -Emilie

  3. Tusind tak for det gode råd – det vil jeg prøve og håbe på succes!

    Vh Sara

  4. Hej 🙂

    Endnu et oenske fra en trofast blog-foelger! Hvordan er din denimnederdel fra Stella MCCartney i str? Hvad str er din evt?
    Jeg er paa ferie i Asien og hapser jeg den over nettet, kan den jo ikke sendes retur saa jeg har brug for lidt hjaelp, TAK! 🙂

  5. Hej Ida

    Den er faktisk ikke særlig stor i størrelsen synes jeg. Jeg er normalt en 40 i Stella McCartney’s styles (dansk 36), men har taget den i 42 (dansk 38) fordi den er lidt lille i det. Så vil nok synes, at du skal tage den et nr større end normalt hvis du er i tvivl eller svinger mellem 2 størrelser.
    -Emilie

  6. Hej Emilie 🙂
    Tusind tak for svar!! Jeg er selv en normal 36, 27 eller 28 i jeans – Men saa vidt jeg kan spotte hedder str. 26, 27, 28, 29? Goer det ikke det i din? Haaber du faar en fed festival 🙂

  7. Hov nå jo det gør den da også. Så er det bare en str 27 jeg har taget i stedet for 26, som jeg normalt bruger 🙂
    Tak, har lige været hjemme for en enkelt nat og nu er det tilbage igen 🙂

    -Emilie

  8. Tak for svaret 😀

Leave a Reply

