sunday song & wish.

De sidste par dage har været travle og jeg har været i stor sorg over at være så dum og langsom til at få købt årets Roskilde billet. Dumme dage. Denne sang gør mig ikke ligefrem i bedre humør, når jeg ved at jeg går glip af den live. Jeg kommer derfor her med en stor bøn til Jer derude: Hvis I af en eller anden grund har 1 ekstra billet liggende, vil af med den (og ikke allerede har en hær af mennesker der tigger jer om den) eller kender nogen som vil – så vil jeg være MEGET taknemmelig hvis I gad henvende jer på min mail: millesmishmash@gmail.com

The last couple of days has been busy and I’m currently grieving over being incredibly stupid and too slow at buying my Roskilde ticket in time, before all of them got sold out. Stupid stupid stupid. It doesn’t exactly help to listen to this song, when I know I could have seen them live in a little over a week. Therefore, I’ve got a wish. If someone for some reason has an extra ticket, wants to sell it or knows someone who does – I would be SO grateful if you would contact me on email: millesmishmash@gmail.com.

Pretty please???

Leave a Reply

