sea mist.

Flere af jer har spurgt til, hvad jeg gør ved mit hår. Ud over de temmelig simple forklaringer jeg er kommet med før (for det er altså ikke meget jeg gør ved det), kommer hermed et tip til et af mine absolut ynglings produkter. John Masters saltvands-spray, som jeg køber i PureShop på Grønnegade, giver håret det “strand/surfer-look” jeg elsker og så dufter den såå skønt af lavendel. Og så er det jo ekstra lækkert, at den er økologisk.

A lot of you have asked me about my hair-rutines. This sea-mist from John Masters is definently one of my favourite products. It gives my hair the beach/surfer-look that I want and has a lovely smell of lavender. And I love the fact that it’s organic.

xoxo, Emilie

8 responses to “sea mist.

  1. Hvor meget bruger du så per gang?
    Har nemlig en billig saltvandsspray fra Matas, og synes bare den forsvinder hurtigt. Men det kan jo godt være at man skal bruge mere, når det er lidt dårligere kvalitet.. 🙂

    Kan man købe den nogle steder på nettet, og hvor meget må du give for den?

  2. Jeg har faktisk selv prøvet den fra Matas og synes også den forsvandt meget hurtigt. Med denne her bruger jeg måske 5-7 sprøjt pr dag og det bliver ved at holde i løbet af dagen synes jeg. Og selve flasken holder også i lang tid. Tror helt sikkert det kan betale sig at købe god kvalitet med sådan nogle ting..
    Jeg giver 199,- for den og har også prøvet, at kigge efter billigere på nettet, men med shipping synes jeg ikke rigtig jeg kan finde et bedre alternativ desværre.
    -Emilie

  3. ej den vil jeg da tjekke ud.. bruger selv vitamin dråber for at håret ikke er så tørt..

  4. Jeg bor nemlig i Århus, ved du evt. hvor de forhandler den her? 🙂
    Det er jo absolut heller ikke dyrt, hvis den holder i længere tid!

    • Nej det er det nemlig slet ikke i længden! Hm der står her at de forhandler John Masters i Haarfein på Jægergårdsgade og i Naturskøn på Klostergade i Århus, så mon ikke de har saltvandssprayen..
      -Emilie

  5. Jeg vil i hvert fald prøve at kigge 🙂
    Tusind tak for hjælpen!

  6. Er din hårfarve din naturlige hårfarve:)?hvis nej – hvor får du det så lavet og er det helfarvning eller striber eller hvad:)? Det er SÅ flot!

  7. Mange tak 🙂 Det er skam helt naturligt. En gang i mellem får jeg lidt striber lavet – men kun hvis jeg synes det bliver for mørkt og slasket om vinteren.
    Jeg får det altid lavet af min frisør Elias fra salonen Dacapo i Badstuestræde i Kbh K. Han er den bedste!

Leave a Reply

