lopper.

Der var ikke meget at finde på lopperen i dag, men lidt blev det da til.

1. Kranie til at hænge på væggen – 50 kr.

2. Sailor-striktrøje og bukser – 15 kr.

3. 70’er vase – 25 kr.

7 responses to “lopper.

  1. Hej!
    Super fed og inspirerende blog du har dig!

    Det kunne være super fedt hvis du kom med nogle guider til hvor og hvornår der er loppemarkeder. Jeg elsker loppemarkeder, men jeg finder aldrig nogle 😦

  2. Enig med Karoline, ville være lækkert.

  3. elsker loppemarkeder… ser da ud til på billederne at der er en masse smykker.., men også lækre ting du har fundet..:0)

  4. Ih du er så god til at komme afsted på loppemarkeder! Tror vist snart Julle og jeg skal med 🙂

  5. Hvor er du sej til at finde ting på loppemarkeder! Jeg kan slet ikke overskue sådan noget! 😉
    Jeg har tidligere omkring din costummade top. Er den stor i størrelsen? Hvilken str. har du taget den i?

    Vh Sara

  6. Det kan I tro jeg vil, det vil jeg lige få bikset sammen snarest.
    Ja Kristine, I må snart tage med. Julle og jeg kørte rundt for et par uger siden og fandt det vildeste sted i Emdrup. Næste gang tager vi dig med 🙂
    Sara: Det må jeg vist have overset, det er jeg ked af. Det er min søsters top så er ikke helt sikker på størrelsen, men mener det var en 36. Tror det er hip som hap om du tager feks en 36 eller 38, da man jo kan justere stropperne. Hvis du ikke ved det og du bor i nærheden, så har vi dem inde i Rue Verte. Igen – undskyld det sene svar.
    -Emilie

  7. Tusind tak for svar. Det skal du ikke undskylde, for det var først igår jeg skrev omkring størrelsen – det har jeg nemlig ikke spurgt om før 🙂

    Vh Sara

Leave a Reply

