Marni green.

Disse grønne Marni bukser må være de sejeste jeg nogensinde har set. De er jo fuldstændig fantastiske!!

Læs her hvordan gæsteblogger Lise Birgens Kristensen fra Spotding fik fat i dem. Desværre tror jeg ikke de er til at støve frem andre steder. Ebay, som jeg ellers altid kan regne med i sådan en craving-situation, er ulykkelig vis ikke min saviour denne gang.

These green Marni pants has to be the most beautiful pair of pants I have ever seen! Read here how guestblogger Lise Birgens Kristensen from Spotding got her hands on them. Unfortunatly I don’t think I’ll ever find a pair myself. Not even Ebay, who I can always count on in a craving situation like this, seems to have them.

xoxo, Emilie

5 responses to “Marni green.

  1. Jeg så dem faktisk i Second på Østerbro for et par dage siden, så hvis du virkelig ønsker dem kan det være du er heldig 🙂

  2. Neeej er det rigtig?? Gud hvor heldig har man lov at være. Jeg vil straks køre derind i morgen tidlig! Åh hvor jeg håber de stadig er der.. Tusind tak Ida.

  3. Hm en læser er kommet mig i forkøbet kunne de så fortælle mig derinde 😦 øv.

  4. Ej hvor synd. Jeg skulle lige til at spørge om du havde fået dem.. Så må vi håbe at de dukker op et andet sted.

  5. Ej, hvor ærgerligt! Det kunne være jeg skulle have sendt dig en mail i stedet 😉

Leave a Reply

