defender mood?

Acne dress, vintage armyjacket, vintage rings and watch and samer-bracelets.

Det er først lige gået op for mig, men nu hvor jeg sidder og kigger på dette billede, kan jeg ikke lade være med at tænke at min grønne periode måske skyldes, at jeg i disse dage kører rundt i denne skønne Defender?! Man må i hvert fald sige at jakken og neglelakken går fint i spænd med den. Lidt ligesom når hundeejere begynder at ligne deres hund? Det er vist ved at tage overhånd. Neglelakken er fra Uslu Airlines og jeg er vild med den (but of course – den er jo grøn).

I just realized, that the reason for my green period might be because of the lovely Defender that I am driving these days?!  The jacket and the nailpolish definently matches the car quite well. Just like when dogowners start looking like their dog? I think I need to start concentrating on not doing that. The nailpolish is from Uslu Airlines and I love it (but of course – it’s green).

xoxo, Emilie

3 responses to “defender mood?

  1. hvor bor du siden du kører rundt? din bil?

  2. Jeg har lejlighed i Charlottenlund pt. Indtil at togene ikke er så rodede som de er i øjeblikket og til jeg finder noget nyt inde i byen, deler jeg lidt denne bil med min søster.
    -Emilie

  3. sikke et fantastisk ur.. misundelig…!

Leave a Reply

