loppefund.

Her er hvad jeg fandt denne søndag på lopperen ved Charlottenlund station. Det gik meget hurtigt, da jeg kun lige havde 5 min til at kigge, men hold op hvor var der ellers mange fine ting i dag.

1. Ældgammel grå blondejakke – så fin og sart og præcis hvad jeg ledte efter – 30 kr.

2. Stor guldring – perfekt til det skift fra sølv til guld jeg synes, jeg lidt er i gang med –  20 kr.

3. Armbånd, som jeg vil bruge på overarmen med en maxikjole til – 10 kr.

4. Cardigan med perler på krave, lommer og ærmer – elsker det lidt grafiske udtryk den får af de sort/hvide perler – 30 kr.

This is what I found today at the fleamarket in Charlottenlund. I only had about 5 minutes to look around though I could have spent hours. It seemed like one big treasurehunt today – so much amazing stuff were being sold everywhere!!

xoxo, Emilie

2 responses to “loppefund.

  1. Jeg bor i Charlottenlund lige ved siden af stationen, og jeg har aldrig besøgt loppemarkedet. Måske jeg skulle gøre det næste gang..

  2. Rigtig fine ting! 🙂

Leave a Reply

