inspired much??

Disse Miu Miu lookalikes er fantastiske! Det er prisen også – kun omkring 550 kr. De fås også i navyblue (fotoet kan desværre ikke loades ned). Jeg vil have begge!! Bare en skam River Island ikke sender til Danmark – eller måske mit held, for pt ligger der 17 varer i min kurv.

These Miu Miu lookalikes are amazing. The price is aswell – only about 550 kr. They are also available in navyblue (the photo doesn’t seem to load into my library, sorry). I want both!! A real shame River Island aren’t sending to Denmark!

3 responses to “inspired much??

  1. Meget look-a-like! Jeg er dog ikke så vild med de her..

    /Anna
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

  2. Meget look-a-like! Jeg er dog ikke så vild med de her..

    /Anna
    infashionwetrustblog.blogspot.com

  3. De blå er helt klart finere, fordi de er mindre pussenussede 🙂 De her er måske en smule i overkanten!

Leave a Reply

