fleamarket finds.

I går brugte min veninde og jeg hele formiddagen på at køre fra loppemarked til loppemarked. Til at starte med så det temmelig sort ud for loppekup, da alle boderne flygtede hjem pga. regnen, men sidste stop i Emdrup endte med at blive en stor succes for os begge. Her er lidt af hvad jeg fandt. Min favorit er skruptudsen på nederste billede – så grim at den er smuk!

1. billede: Lille leojakke 70 kr, oversized slidt brun læderjakke 10 kr, sailortrøje 5 kr og dueblå blazer 10 kr.

2. billede: Gammelt “diamant”-armbånd 10 kr.

3. billede: Grøn vase – perfekt til min grønne periode – 5 kr

4. billede: Brun/turkis vase – lige sådan en jeg ønskede mig – 5 kr.

5. Skruptudse i porcelæn 5 kr

xoxo, Emilie

4 responses to “fleamarket finds.

  1. Hej,

    Spændende køb, hvilke loppemarkeder var du på? Var selv i Lyngby hvor det ikke var så spændende…

  2. Vi startede i Charlottenlund, så Østerbro lige ved Nordhavn station hvor kolonihaverne havde stillet op og derefter Emdrup, som var en eller anden slags indsamling. Jeg tror det var derfor det var så billigt, har god erfaring med at tage til de markeder hvor pengene går til et eller andet og hvor alt bare skal ryddes. Feks. Lions.
    -Emilie

  3. Hej igen,
    Mange tak for din hurtige tilbagemelding og tak fordi du deler ud af dine erfaringer 🙂

    Ha’ en dejlig aften…

    Mange hilsner fra Henriette

  4. Du har tydeligvis en godt loppeøje – for sikke nogle finefine fund.

Leave a Reply

