SS2

Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig aften i selskab med nogle skønne piger – deriblandt Carrie, Miranda, Charlotte & Samantha 🙂 I forbindelse med Den Store 2’er lavede vi i Rue Verte et par sæt i bedste Carrie-stil. Den øveste kjole er fra Philosophy by Alberta Di Ferreti og Monies øreringe. Nederste er fra Stella McCartney og sat sammen med Monies armbånd og vintage bælte.

7 responses to “SS2

  1. Jeg er helt vild med det nederste look! 🙂

  2. jeg eeelsker den Stella kjole 🙂
    hvad er prisen for den?

  3. Stella McCartney kjolen er lige i den rette SATC ånden 😀 Man kan sagtens forestille sig Carrie Bradshaw rende rundt i den.

  4. hvor sjovt!!!!!
    jeg synes kjolen nederst er super carrie! den er vildt
    sød..
    /cecilie http://www.redllips.blogspot.com

  5. Ja er den ikke vild? Det er prisen nu også. Den ligger til omkring 22.000 kr 🙂
    – Emilie

  6. Hey Emilie
    Jeg vil gerne vide om du farver dit hår, i hvilken farve og hvorhenne du får det gjort? Jeg er helt vild med det.

    Kh Signe

  7. Hej Signe
    Jeg får en gang i mellem lidt lyse striber i, men for det meste kun om vinteren når det bliver lidt for mørkt oppe i toppen 🙂 Og så er det hen af den farve jeg får når jeg har været i solen. Det er min frisør som blander farven så ved ikke lige hvilken farve det er. Vil inderligt anbefale min frisør Elias, fra salonen Dacapo som ligger i Badstuestræde – så kan du jo også bare spørge ham hvilken farve han bruger til mig. Han er genial og meget omhyggelig med at ligge striberne tæt og lave dem smalle, så det stort set ikke kan ses at det ikke er naturligt!
    -Emilie

Leave a Reply

