worn out.

I am worn out. In a very content and lovely kind of way.

Just like scuffed shoes, worn out sweaters, beaten up tables, holey denim, laces, old leather suitcases etc – the more worn out the better..

5 responses to “worn out.

  1. Så skønt det billede med jeans og sweaters – hvor er det fra?

  2. Ja det er bare så fint. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har fundet det 😦

  3. Gid mit skab så sådan ud 😀 Naturligvis med alle mine forrygende kjoler ved siden af 😀

  4. Jag tror jag såg bilderna hos Jak & Jil 🙂
    Väldigt inspirerande blogg! Och du är väldigt stilsäker och snygg.

  5. Jeg har fundet det hos J&J ;D Det var Emily Eisens favourite things ;D

Leave a Reply

