maxiday.

H&M dress, vintage belt, Chanel sunglasses.

I dag har været en af de dage, hvor man hverken kan rende rundt i det ene eller det andet uden enten at blive for kold eller varm. Endelig føles det dog bare en lille smule som sommer. Derfor var min nye maxi fra H&M til 199,- perfekt til dagen i dag.

Finally it feels just a little but like summer. I celebrated the sun with my new maxi from H&M. Perfect for a day like this!

5 responses to “maxiday.

  1. Ha ha, ej hvor sjovt. Det ligner lidt, at du har en cigaret i den venstre hånd! (-:

  2. Haha ja det havde jeg faktisk godt lagt mærke til 🙂 Helt fjollet!

  3. Ej hvor fint, især når du har lidt kulør, ellers ville jeg være bange for at gå i et med kjolen 🙂 Hvilke sko har du på til? Jeg synes nemlig altid det er svært af finde ud af hvilke sko man skal style en maxi kjole med, nogle forslag?

  4. Den ser så fin ud til dig 😉
    Den falder så fint om kroppen og ser ud til at vaere lidt løs. Hvilken størrelse har du den i? 🙂

  5. Mange tak.
    Sofie: Jeg har enten bare militærstøvlerne eller converse på, når jeg har maxi på – men ja du har ret, det kan være svært at finde noget der ser godt ud til de lange skørter.
    Rebekka: Jeg har faktisk taget den i en str 40, selvom jeg normalt er en 36, da jeg syntes den faldt bedre og det gør, at den er en del nemmere at hoppe rundt i 🙂
    -Emilie

Leave a Reply

