wuhu wallpaper.

DVF dress, samor bracelets from BeChristensen, sparkly one and ring is vintage.

Kan I huske at jeg for et stykke tid siden lavede et indlæg om et tapet, jeg selv havde taget billede til ude i Frihavnen? Nu er det kommet op på væggen i min søsters værelse og jeg synes resultatet er blevet virkelig fedt. Hvis man selv har lyst til at gøre som jeg, kan man bare tage et billede af det man nu har lyst til – og så tage et smut forbi Rue Verte Plus så de kan hjælpe med det praktiske. Smart!

I had this wallpaper made, from a photo I took a couple of months ago. I love the result!

8 responses to “wuhu wallpaper.

  1. Super fin kjole, hvor er den fra? Forstår ikk lige dvf?

  2. Hold op hvor er det fedt! Det er jeg helt forelsket i! Godt billlede og lækkert outfit for øvrigt 🙂

    /Anna – infashionwetrustblog.blogspot.com

  3. Tak 🙂 Kjolen er fra Diane von Fürstenberg.
    -Emilie

  4. det ser da virkelig bare fedt ud det tapet :p

  5. Super sejt. Hvad koster det at få lavet sådan noget?

    Og får man det i et langt stykke?

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  6. Hvor er kjole fin. Elsker hvordan neglelakken giver outfittet liv. Hvor er neglelakken fra?

  7. Hej Mille
    Har I mange af disse kjoler inde i rue verte?
    Vh

  8. Christina: Det kostede mig ca 4500 kr. Jeg fik det dog lidt billigere end normalt, da jeg arbejder derinde. Men synes næsten man skal tænke på det som at investere i et stykke kunst 🙂 Ja det bliver lavet i et langt stykke og så skærer man det selvfølgelig bare til i de strimler der er lavet, så det passer sammen til en hel væg.

    Rebekka: Tak 🙂 Neglelakken er fra Essie og her har jeg skrevet hvor den kan købes billigt.

    Birgitte: Ja vi har stadig nogle stykker tilbage. Du kan jo evt ringe ind og høre om vi har din størrelse hvis det er.

    -Emilie

Leave a Reply

