swimsuit a la miami.

Selvom jeg er i Frankrig kan jeg vel stadig godt flashe min meget Miami-agtige badedragt, som jeg købte sidste sommer i en secondhand butik ved Pisserenden, kan desværre ikke huske hvilken. I følge ejeren var den blevet brugt til et photoshoot til Cover – jeg så den dog aldrig. Jeg elsker dens grimhed og coolness – og med et par højtaljede vintage denimshorts er den helt perfekt.

xoxo, Emilie

3 responses to “swimsuit a la miami.

  1. Den er ret nice! Kan sagtens se dem med et par vintage denim shorts – eller baggy bukser 🙂

    xx
    Mikaela
    http://framboisefashion.blogspot.com

  2. Hvor er den dog mega sej! Farverne er fantastiske!

  3. den er super flot, jeg elsker farverne!
    åhh jeg elsker din blog men du ved du nok godt!!:D
    knus Cecilie fra redlips.

Leave a Reply

