juan les pins

Jeg er taget et par dage til det sydfranske og nyder at kunne mikse kjoler og støvler med bare ben. Mine elskede støvler kommer stadig ikke af. Jeg ender altid med, at smide dem jeg starter med at tage på til fordel for de gamle slidte. Sådan er det bare. Kjolen er en ældgammel fra H&M. Min ynglings da jeg var 11 år og jeg synes stadig den er så fin.

xoxo, Emilie

5 responses to “juan les pins

  1. Hvor er din skindjakke fra? Rigtig fin.

  2. virkelig fint! 🙂

  3. Det hedder Juan Les Pins (“Juan fyrretræene”), og ikke “Juan le pain”. Ellers betyder det “Juan brødet” 🙂
    Ja, ok, det var ikke livsnødvendigt at rette dig, men mit sydfranske hjerte kunne ikke lade være 🙂

  4. Det ser fedt ud med de grove støvler til den feminine kjole!! elsker konstraster..

  5. Haha ups det gik vist lidt for hurtigt – er rettet! Skindjakken er fra Munderingskompagniet og købt for et par år siden, men de laver vist stadig modellen.
    – Emilie

Leave a Reply

