dvf.

Diane von Fürstenberg dress

Jeg kunne ikke modstå fristelsen og der skulle da heller ikke meget overtagelse til fra jer og mine kære kollegaer, før jeg besluttede, at jeg måtte have den. Endnu en grøn skønhed til mit skab, juhuu!

It didnt take much convincing from you and my dear colleagues, to decide that I needed this green beauty in my closet.

xoxo, Emilie

10 responses to “dvf.

  1. wowowowow, hvor ser du fantastisk godt ud! (:

  2. Hvor er du fin! Hvor meget måtte du give for kjolen?

  3. Hvor er den bare virkelig smuk.
    Er meget meget misundelig:)

    //Malene-Liv
    http://www.malenesliv.blogspot.com

  4. Superfin!! Har I den stadig i butikken?

  5. Tak 🙂 Ja der er stadig et par stykker tilbage i butikken, men skynd jer hellere for de ryger hurtigt!
    -Emilie

  6. Hvor er den bare smuk til dig!
    hvordan er den i størrelsen ? jeg overvejer nemlig meget kraftigt at bestille den over nettet 🙂

  7. Den er ret stor i størrelsen. Jeg har den i str 2, dvs. en dansk 34 og det er jeg ellers aldrig. Normalt er jeg en str 4 eller 6 i DVF. Så du skal helt klart tage den i en størrelse mindre, end du plejer.
    – Emilie

  8. okay tak 🙂 svarer en størrelse 2 til 34 eller ? 🙂

Leave a Reply

