in the mirror.

White All Stars, vintage ring and denimjacket, Joseph blouse.

Var forbi mine ynglings Røde Kors butikker i dag. Hvad jeg fandt, viser jeg senere..

Today I went by my favourite Red Cross shops. I’ll show you what I found later.

xoxo, Emilie

6 responses to “in the mirror.

  1. Jeg bliver nød til at sige, at din blog er blevet min nye favorit.
    Din stil er jo fantastisk! 🙂

  2. jeg er vild med din fine ring og denimjakken!!!:D
    /cecilie fra redlips.

  3. Hvor ligger de der Røde Kors butikker, du shopper i? Jeg synes nemlig, du finder sådanne nogle lækre ting! (-:

    • Tak Mie. Jamen for det meste, når jeg har mulighed for at låne bil, kører jeg hele vejen ud til Brede, Lyngby, Hillerød og længere ud på landet hvor der ikke er så mange andre der kigger (det er der måske nu?) 🙂 Og ellers er jeg meget glad for København K-butikkerne ved Pisserenden og den Røde Kors der også ligger der omkring.
      -Emilie

  4. Sikke en smuk smuk ring du har på. Hvor har du været så heldig at opstøve den henne?

    http://www.malenesliv.blogspot.com

  5. Jeg mener at jeg engang fandt den på et loppemarked, men det er en af de ting jeg har haft liggene i gemmeren i nogle år og så fundet frem igen, så er ikke helt sikker.
    -Emilie

Leave a Reply

