take me back to paradise?

Joseph jacket and blouse, Zara trousers and new Chanel glasses.

Sommerens solbriller er i hus. Og det plejer jeg ellers at være sent ude efter. Jeg havde et lille tilgodebevis til Birger Christensen og besluttede derfor at det var i orden at forære mig selv disse Chanel solbriller. Elsker at de er runde uden at være for runde, så de rent faktisk passer til mit ansigt. Selvom det ikke er helt solbrillevejr her hjemme endnu, tog jeg alligevel på stranden og afprøvede dem. Men uh hvor ville jeg dog gerne tilbage til paradis..

xoxo, Emilie

6 responses to “take me back to paradise?

  1. Hejsa.
    Faldt lige over din blog – det er rigtig god. 🙂
    Dine fine bukser fra Zara, er de nye? Je leder nemlig efter sådan et par.
    Tak, for en god blog.

    Hilsen Nathalie

  2. Mange tak Nathalie! Ja de er kun et par uger gamle. Og jeg så faktisk i forgårs, da jeg var et smut forbi Zara, at de stadig har dem 🙂
    – Emilie

  3. Og endnu en gang! HVOR HVOR HVOR HVOR HVOR har du købt denne FANTASTISKE jakke? Jeg bliver simpelthen NØDT til at eje den! Please tell me quick! Fortæl mig hvilken butik du har købt den i, hvor meget den har kostet, kan man købe den online? Fortæl mig ALT, der kan lede mig hen til denne utrolige jakke…………

  4. Hej Mie
    Jakken er fra Rue Verte som ligger på Ny Østergade 11 i Kbh K. Den er en smule dyr, men det hele værd synes jeg. Den ligger til 4649,-. Der er dog kun 2 tilbage så du må helllere skynde dig 🙂
    -Emilie

  5. Vil lige tilføje at alle detaljer på den er ultra lækkert lavet, så man virkelig føler man har det på der svarer til prisen!
    -Emilie

  6. Tusinde tak for hurtigt svar! Jeg må hellere skynde mig ned at kigge på den, hvis der kun, er to tilbage! 🙂

Leave a Reply

