last day.

Phillip Lim top, Monki skirt, Acne sandals and vintage sunglasses.

Et par billeder fra sidste dag i paradis. Efter en laaang flyvetur er jeg hjemme igen i regnen. Sol sol kom igen?

A few photos from last day in paradise. After a loong flight I’m home again. In the rain.

xoxo, Emilie

7 responses to “last day.

  1. JEG ELSKER acne skoene, og dine lækre solbriller! (:
    – du har altså den bedste blog.
    http://www.redllips.blogspot.com

  2. Hvor er du fin!! Jeg bliver nødt til at få fat i acne skoene i den farve også…

  3. Tak Cecilie – hvis jeg har set rigtigt er du vist en af mine første trolige følgere af bloggen 🙂 Det er så hyggeligt med dine små søde kommentarer fra tid til anden.
    Og tak Marie! Jeg har også luret på dine sorte mange gange. Synes næsten også godt man kan tillade sig at købe dem i begge farver, når udtrykket er så forskelligt fra den ene til den anden farve.
    – Emilie

  4. Jeg er enig, men har du også lige set hvor fine Maria fra Vanillascented er i sine grå… 3 farver – er det at gå for meget amok over den samme sko 🙂 ?

  5. Åh nej. De er jo også helt fantastiske! Eh måske er 3 en smule over stregen – men på den anden side er de jo virkelig behagelige. Og hvor ofte er det lige man finder så smukke sko, i så brugbare farver og stadig så behagelige at man kan bruge dem som hjemmesutter (næsten)? 🙂

  6. Jeg følger også din blog med stor begejstring!!!!

    Hvor har du købt din Phillip Lim top? Jeg har prøvet at finde den på danske webshops, men det ser ud til at den er udsolgt.

  7. Hej Ida. Det er jeg sørme glad for!! 🙂
    Jeg fik den i julegave, men jeg ved at den var købt i OZ på Østerbrogade. Ellers har jeg også set at de på et tidspunkt havde den i Gossip på Ny Østergade. Du kan jo prøve at ringe til dem 🙂
    – Emilie

Leave a Reply

