it’s a blue day.

Joseph jacket, H&M/DIY shorts, Cos top, Fashionology jewellery and Mentor boots.

8 responses to “it’s a blue day.

  1. super fint.
    – jeg elsker at den blå farve skærer igennem den sorte i dit outfit super flot (:
    Cecilie from http://www.redllips.blogspot.com

  2. Ej hvor ser du skøn ud! Super lækkert outfit og jakken er da helt fantastisk! Hvordan har du lavet shortsne? Er det et par jeans du har klippet over eller?

  3. Mange tak begge to. Er også så glad for jakken. Shortsene er bare et par lange bomulds leggins jeg har klippet korte til cykelshortslængde 🙂

    -Emilie

  4. Jakken er fantastisk!
    Det ligner paradis… min kæreste og jeg overvejer kraftigt om det er der vores næste tur skal gå til.. Må man spørge hvem du er afsted med? Tænker om det er et sted man skal tage hen og være romantisk, men er bange for at manden vil kede sig…

  5. Tak 🙂 Er afsted med min familie. Men det er helt klart det perfekte kæreste sted. SÅ romantisk, kunne jeg forestille mig. Der er bryllupper på stranden hver dag næsten. I kan jo evt vælge et sted der har gratis vandsport (vandski, vindsurfing, både osv), så keder han sig måske ikke helt så meget. Min bror keder sig i hvert fald slet ikke 🙂 Og man kan også komme ud og svømme med vilde delfiner feks. Det var vi i går og det var helt fantastisk. Vil helt klart anbefale det!!
    – Emilie

  6. HVOR har du købt den fantastiske jakke? Hvor hvor hvor hvor! Og hvor meget??

  7. Tak for svar:) billetter er booket!!!

Leave a Reply

