homemade wallpaper.

For et stykke tid siden lavede jeg et indlæg om et utrolig råt tapet designet/fotograferet af Johanne Bildsø. Prisen for dette er dog lige over mit budget, så i stedet tog jeg i går ud i Frihavnen for at tage nogle billeder til noget lignende. Synes selv at resultatet blev ret fedt. Nu skal billederne bare colourgrades og nusses lidt om i photoshop og så kan mine søde kollegaer i Rue Verte Plus, hjælpe mig med at få et af billederne overført til tapet – og dermed få mit helt eget design op på væggen. Smart!

One response to “homemade wallpaper.

  1. Pingback: wuhu wallpaper. «

Leave a Reply

