the green jacket.

Vintage jacket, Diane von Fürstenberg dress, Topshop shoes and chair from Rue Verte Plus.

Jeg fandt jakken i Kirkens Korshær og jeg eeelsker den allerede. Har faktisk længe været på udkig efter noget i lige præcis den grønne farve, så endnu en gang var jeg heldig med min genbrugsjagt. Skønt! Kjolen er lige kommet ind af døren i Rue Verte og jeg kan allerede mærke, at det bliver en sikker vinder til de aftener, hvor jeg ikke liiige ved hvad jeg skal hoppe i.

I found the jacket in a Red Cross shop for no money and I already love it. I’ve been looking for something in exactly that green colour for a long time, so again I was lucky with my vintagehunt. The dress has just arrived in Rue Verte and I can already feel, that it will be one of those dresses, that will safe me from a clothescrisis or two.

xoxo, Emilie

6 responses to “the green jacket.

  1. Hvad koster kjolen? Den er virkelig fin!

  2. Tak! Den ligger til omkring 3.100,- mener jeg det er.

  3. Hvor er det bare fint ! Er forelsket i stolen, har en svaghed for lænestole OG dyreprint 😀

    Jeg har ledt og ledt efter en jakke i NØJAGTIG samme farve, den er virkelig fin – tillykke med den 🙂

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

  4. Hvor er jakken dog flot!! Sikke et fund 🙂 Vil du afsløre hvilken Kirkens Korshær du har fundet den i?

    • Til mine elskede læsere vil jeg selvfølgelig gerne 🙂 Den er fundet i Kirkens Korshær i Lyngby på Lyngbygårdsvej. Jeg har været en samler fra jeg var helt lille, så min mormor som bor tæt ved har altid taget mig derned for at besøge de gamle damer og snuse rundt. Og så er jeg altså blevet ved med at komme der. Der er altid noget fantastisk at finde, hvis bare man leder lidt!

  5. Fantastisk jakke og endnu mere fantastisk kjole..! Hermed en ny læser.. 🙂 Kig forbi mig, hvis du lyster.. 🙂

Leave a Reply

