stripes and pearls

Zara blouse, Munderingskompagniet leatherjacket, Cheap Monday jeans, Mentor boots, Alexander Wang bag and Elise Gug necklace.

Hold op hvor gør solen dog meget godt for humøret! Og når man gør sit bedste secondhand-kup til dato, bliver det blot endnu bedre.. Hvad det er viser jeg senere. Nu skal jeg med Rue Verte-pigerne ud og købe Ayamara ind til efteråret.

xoxo, Emilie

5 responses to “stripes and pearls

  1. Du er så smuk, og din blog er så flot…!

    Du er en dygtig pige emilius, vi ses imorgen i RV.

    XXX
    Caro

  2. Det er en rigtig flot kombi 🙂
    Og din jakke og taske er også flotte!

    http://fash-splash.blogspot.com/

  3. Fantastisk blog!

    Hvad hedder modellen på de cheap monday jeans?

    • Tak Karoline! Jeg mener at de hedder Between. Har dem ikke med på ferie, så kan ikke tjekke at det er helt sikkert, men tror det er noget i den retning. Kan evt lige tjekke når jeg kommer hjem?

  4. Jeg prøvede lige at slå det op på nettet, og det man meget vel passe.
    Mange tak.

Leave a Reply

