secondhand scoop.

Som tidligere nævnt gjorde jeg mig noget af et kup i dag. Denne smukke totalt ubrugte Burberry trenchcoat hang og ventede på mig i en Kirkens Korshær butik i nordsjælland. Til den fantastiske og næsten pinlige pris på 300 kr!! Det skal lige siges, at jeg selvfølgelig ræsede hjem og tjekkede hvad netop denne model koster på Burberry’s hjemmeside: 11.550 kr!!!! Thank God for den person der valgte at smide denne i en sort sæk og køre ned til Kirkens Korshær.

xoxo, Emilie

9 responses to “secondhand scoop.

  1. Hvor heldig kan man være? Jeg misunder dig slet ikke;)

  2. what. hvor vildt!!!!!!! 😀

  3. Det var da vildt… skønt for dig, var det med foer og det hele?
    …. og vil du røbe navnet på butikken?

    Mange hilsner fra Henriette

  4. Jaa er også så glad for den! Og ja, der var også foer i 🙂 Tror simpelthen bare den hed Kirkens Korshær og så lå den i Hillerød, på et lille torv. Er ikke rigtig kendt der og det var meget tilfældigt jeg lige kom forbi, så kan ikke rigtig forklare lige præcis hvor. Men i det hele taget synes jeg ofte det er godt at gå i Røde Kors/Kirkens Korshær “på landet”, hvor der ikke er så mange andre der går ind andet end ældre mennesker og sådan 🙂

  5. Du har virkelig været heldig…. mange tak for tippet…
    Mange hilsner fra Henriette

  6. ARJJJJ!!! Er jo det vildste scoop ever! Buhh…. jeg var i den kirkens korshær ugen før dig og lede efter 80’er tøj til kæresten, nej hvor jeg dog ærgrer mig over den ikk var der dér 🙂
    Tillykke med den!

  7. Wow hvor vildt! Tillykke med den smukke sag!!!

  8. Ikke for at ødelægge din glæde.. men, Burberrys (som din jakkes mærke er) er ikke det samme som Burberry, som i det engelske klassiske mærke.

    Men det ændrer jo ikke på hvor smuk jakken er i sig selv, i især hvor smukt den sidder på dig.

  9. Hej
    Tillykke med købet! Elsker også Kirkens Korshær og har gjørt mange gode fund hos dem. Vedr. om Burberrys ikke er den samme som Burberry. Det er det!

    Burberrys var navnet på mærket indtil 1999 og så blev det til Burberry. Din jakke er klassisk vintage Burberrys. Jeg har den samme jakke og faktisk er den mere værd end de nye med Burberry navnet, fordi den er vintage med mærkets gammel navn.

Leave a Reply

