babypowder + dust it

Jeg er meget tro mod de skønhedsprodukter jeg bruger. F.eks. sværger jeg til Tromborg og Molecule 01 parfumen, bl.a. fordi jeg synes begge produkter emmer af renhed og passer utrolig godt til det jeg tror på og går ind for når det gælder skønhedsprodukter. Mit hår har egentlig aldrig rigtig behøvet den vilde pleje og har altid fået lov at sidde stort set som det er, når jeg går ud af badet. Men 2 produkter har jeg dog fundet ud af at jeg alligevel ikke kan undvære. Johnsons Babypowder og Osis Dust it. Babypudderen giver håret en mathed og lysner det også en smule på en ret lækker måde synes jeg. Osis Dust it får det til at sidde lige som jeg vil have det – lidt uglet og tilfældigt. Genialt!

2 responses to “babypowder + dust it

  1. Hvor kan man købe Osis Dust It? Har ledt efter den længe uden held 🙂

  2. Du kan i hvert fald købe det hos min frisør som ligger på Badstuestræde i Kbh K. Den hedder Dacapo. Har også lige fundet dette sted på nettet, som ser meget billigt ud. Har dog ikke prøvet det, så kan ikke garantere for det:

    http://www.e-voks.dk/osis.html?gclid=CIPrmZfDnaACFY8-3godq3Mm0Q

Leave a Reply

