new shoes.

Elsker elsker elsker mine nye Acne “Maya”-platforms! Jeg var egentlig ret overbevist om at jeg ville gå efter de grå, men synes den brune ruskindsfarve er helt fantastisk. Og så ville jeg aldrig turde bevæge mig ud i det her vejr eller en tur i byen med de grå, når nu farven er så lys og sart. De er utroligt behagelige at gå/danse/cykle/løbe i (ja, det hele er allerede afprøvet), så er sikker på de vil blive flittigt brugt.

Loving my new Acne “Maya”-platforms! I thought I would have chosen the grey ones, but I really really like the brown suede colour in real life and think they’ll be easier to match with my clothes + I wouldnt dare going out in this weather with the grey ones. The platforms are incredibly comfy, even to walk/dance/cycle/run in (yes, it has all been tryed out), so I’m sure I’ll use them a lot.

xoxo, Emilie

5 responses to “new shoes.

  1. Så skønne sko!! Poster du ikke et billede med dem på?

  2. Hvor er du heldig, de er så fantastiske 🙂 Og jo, synes helt sikkert vi snart skal lave noget grandkusine halløj!

  3. Åh, hvor er de fede! Hvordan er de i størrelsen?

  4. Synes de er ret normale i størrelsen. Jeg skulle i hvert fald bare have str 38, som jeg plejer. Men hvis man f.eks. ligger på 38,5, ville jeg nok gå et halvt nummer ned i stedet for op, da de er en smule løse på foden.
    Der skal nok snart komme et billede hvor jeg har dem på 🙂

  5. Jeg er jo så misundelig!!!! Og så godt valg i den farve, det bliver du glad for.
    /Louise

Leave a Reply

