practical clogs.

Kristine fra Be Stunned har lige lavet et indlæg om disse fantastiske clogs fra Zara. Jeg så dem ikke i forgårs da jeg var forbi, men vil blive ved med at kigge for de ligner en sikker vinder. Prøvede et par af de andre fine clogs Zara har i øjeblikket, men kan simpelthen ikke se mig selv kunne holde dem på, når de er helt åbne bagtil. Derfor er disse perfekte!!

One response to “practical clogs.

  1. Jeg kan rigtig godt lide din blog!!:-)
    Tag et kig forbi min, hvis du vil.

    //Cecilie

Leave a Reply

