diamonds and laces.

Jeg har foræret mig selv dette Redline-armbånd, som jeg har luret på i laang tid. Endte med at tage det i sort, da jeg synes de 7 små diamanter kommer flot til sin ret når det er så enkelt og skarpt som muligt. Silkesnoren som holder på diamanterne, er super holdbar – og det i sig selv synes jeg er ret fint. Tænk at noget der ser så skrøbeligt ud, kan være så stærkt..

I have been looking at this Redline-bracelet for a long time – and now I’ve finally bought it for myself. Ended up buying it in black, because I like the simplicity and sharpness it gives. The silkthread that holds on to 7 small diamonds, is increadibly strong – I think thats a nice thought. That something that looks so fragile, can be so strong.

xoxo, Emilie

4 responses to “diamonds and laces.

  1. Hej Mille. jeg har dog skrevet til dig før, men jeg gør det igen! jeg elsker din blog og din stil du har en super fed blog.. jeg synes faktis din blog er så god at jeg har valgt dig som månedens outfit.
    – igen fordi du er så inspirerende og har den flotteste tøjstil.
    mange knus Cecilie
    du må enlig gerne se indslaget her ; http://www.redllips.blogspot.com

  2. Hej cecilie. Tusind tak, hvor er du bare sød. Det varmer virkelig! Jeg vil straks gå ind og kigge. xoxo, Emilie

  3. Hej,
    Jeps – jeg er også meget glad for din blog.
    Rigtig smukt armbånd – hvad måtte du give for denne smukke sag?

    Mange hilsner fra Henriette

Leave a Reply

