leo leo leo

Jeg er vild med det øverste billede, hun er så trashy og alligevel ret yndig. Elsker hendes cardigan og fandt noget lignende (nederste billede) på QueensWardrobe. Bare ærgeligt de allerede har sendt min bestilling afsted, med det jeg bestilte derfra forleden.. Måske nok for det bedste.

Source: emma nygren and queens wardrobe

3 responses to “leo leo leo

  1. jeg elsker dine mentor støvler! jeg var så heldig at min mor fandt dem på halv pris og købte dem til mig!!!!!!!!! jeg ville bare lige høre om de giver sig meget?
    knus cecilie fra http://www.redllips.blogspot.com

  2. Hej cecilie. Ih hvor heldigt at finde dem til halv pris endda. Elsker også mine, som jeg fik med 30%. Jeg er normalt en 38, men de havde kun et par tilbage i 39, som jeg så endte med at købe og lægge en tyk sål i (hvilket er ret dejligt her om vinteren). Mine har slet ikke givet sig heldigvis, men det er måske også fordi de netop er lidt store i forvejen og derfor ikke bliver “strukket” i læderet. Tror læderstøvler er lidt som med jeans – de giver sig en smule hvis de strammer og hvis ikke tror jeg de er som de er 🙂

  3. super tak skal du have! (8
    mvh cecilie (o:

Leave a Reply

