queens wardrobe.

Har lige puttet disse 3 ting i indkøbskurven på den fantastiske Queens Wardrobe side. Problemet med at bestille over nettet er jo at man bilder sig selv ind at det meget bedre kan betale sig at købe MANGE ting på en gang..Skal, skal ikke??

Just put these 3 things in the basket at the amazing Queens Wardrobe page. The problem with internet shopping is that you always think its much better to buy a load of thing in one go. To do or not to do, that is the question?

xoxo, Emilie

2 responses to “queens wardrobe.

  1. Er vild med kjolen og jakken.

    Kommer der mon told oven i?

    Lægger du billeder op når det er ankommet?
    Tror jeg hopper på kjolen!

  2. Hej C. Lige som jeg havde lavet indlægget var kjolen udsolgt. Virkelig irriterende. Man skal sørme være hurtig.. Kan dog se at den er tilbage nu. Endte med jakken som jeg havde på for et par dage siden og lavede indlæg om. Og en anden hvid blondekjole som jeg nok skal vise frem i morgen 🙂 Der kom 230 kr told oveni. Det var faktisk mindre end jeg havde troet..

Leave a Reply

