Dot dot dot…

H&M tights, headband and scarf, Notabene boots, Cashmere cardigan, vintage shirt, Fashionology necklace, rings from Ebay and Marc Jacobs

Jeg elsker prikker og derfor er disse tights til en sølle 50’er også helt perfekte, synes jeg. Har længe manglet et par andre sorte støvler og i dag fandt jeg et fint par fra Mentor, som er lige mig. Og så endda med -30%. Dem må jeg vise i morgen.

One response to “Dot dot dot…

  1. Prik, prik, prik. Jeg er også pjattede med dem.

Leave a Reply

