Lucky me

Phillip Lim top, Normann Cph breadknife, Olympus E-620 camera, Mathias Ståhlbom pendant lamp, FTC-cashmere cardigan and Topshop Alexus Platforms.

Et par af mine julegaver i år. Er lykkelig for mit nye spejlrefleks kamera, for det betyder jo at jeg kan tage meget bedre billeder til mit mishmash. FTC-cardiganen er fra Rue Verte og vi fik en masse nye lækre styles og farver hjem i butikken den 23. hvis i skulle være interesserede. Der fås simeplthen ikke bedre cashmere i verden end FTC og jeg har levet i min julegave til mig selv i løbet af de sidste par dage. Og så er det endda fairtrade, så man kan forkæle sig selv med god samvittighed. Min kæreste har købt Alexus-støvlerne med hjem fra England, og fik dem derfor lidt billigere, så bildte mig selv ind, at en ekstra julegave fra mig til mig ville være i orden. Ik?

2 responses to “Lucky me

  1. Hold da op, nogle gode gaver! 🙂

Leave a Reply

