X-mas

Wood Wood trousers, Cos tshirt, secondhand belt, Monki hat, Topshop vest and leatherjacket from Munderingskompagniet

I fredags var jeg så heldig, at der var en pige fra min skole som arbejder for Wood Woods hjemmeside, som synes at et par af os skulle have lov til at komme med op til deres kontor og vælge lidt ud af deres udsalgsvarer/varerprøver. Vi fik lov til at vælge og vrage for priser der svarer til hvad man køber en kop kaffe for og fandt bla disse grå bukser og en masse andre lækre ting. Skønt!

I dag er den stået på julemusik på repeat, juleklip ogjuletræskigning som I kan se i baggrunden. Øh og nu jeg kigger på billedet, skulle jeg da bare have haft en rød hue på i stedet og jeg ville ligne en nisse i de grå bukser. Glædelig 1. advent.

Leave a Reply

