Leo

Min ynglings leopard-jakke som jeg købte sidste efterår på loppemarked er helt klart et af mine bedste fund. Jeg fik den til sølle 150 kr fra min nabostand i Bellacentret sidste år, hvor jeg stod og solgte ud af tøj. Jeg var overlykkelig da jeg tog hjem, som den heldige ejer af den fine leo. Lidt flovt, men jeg får altså helt hjertebanken når man gør sådan nogle kup 🙂

I found my favourite leo-jacket for no money last year at a fleamarket. Love the feeling I get when I find something that special for much less than I would have dreamed of..

Leave a Reply

