Blingbling

Dette er blot et lille udvalg af mine ynglings smykker. Siden jeg var helt lille har jeg været som en ravn når det er kommet til gamle vintage smykker. Kan gå helt i selvsving når det gælder loppemarkedsborde fyldt med gammelt ragelse. Smykker som  mange andre mennesker måske ville se som ragelse, men som jeg kan forelske mig fuldstændigt i. Tror ikke på at smykker kan gå af mode og det er jo i sig selv ret fantastisk ik? Altså tøjmode kommer og går og kommer(og ikke et ondt ord om det), men smykker vil på en måde altid være smukke. Synes det er fantastisk at bære rundt på noget, som har en historie bag sig som man ikke kender til..

This is just a small selection of my favourite jewellery. Since I was very young, I’ve loved hunting for old vintage jewellery and everything shiny. Especially love the kind of tables at fleamarkets, that is overfloating with old “rubbish”. Which for me of course is amazing. The idea of wearing something, that has an old unknown story behind it, seems so facinating to me and I will never get enough of it.. Sometimes I ask myself what I would take with me if my house burned. My jewellery would definently be one of the first things I grabbed! xxx

Leave a Reply

